تردمیل تایتان فیتنس TF6950 دارای کلید اطمینان SEFTY KEY است. ضربه گیر لاستیکی و ضربه گیر مکانیکی این تردمیل از ایجاد فشار زیاد بر زانوها و ستون فقرات جلوگیری می کند. جک هیدرولیکی که برای این دستگاه طراحی شده است، سبب می شود تا بتوانید در صورتی که از دستگاه استفاده نکردید به راحتی دستگاه را تا کرده و از دیگر فضای خانه خود استفاده کنید.

ابعاد تسمه یا همان فضای دویدن کاربر در این تردمیل 130* 44 سانتی متر است. این تردمیل دارای 19 برنامه اتوماتیک و 1 برنامه دستی است. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است. شیبی که شما می توانید ورزش کردن در حالت های متفاوت مثل تپه نوردی و کوه نوردی را در آن امتحان کنید تا 15 حالت مختلف است و توسط کلیدهای سریعی که بر روی دسته های تردمیل قرار دارد، این تغییر شیب 0، 5، 10، 15 به راحتی در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است و برای راحت تر کردن این موضوع نیز دکمه ای بر روی دسته تردمیل قرار داده شده است. نمایشگر این تردمیل LED است. این تردمیل ساخت کشور تایوان و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.