تردمیل تایتان فیتنس TF7000 ساخت کشور تایوان و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. کلید اطمینان SEFTY KEY که بر روی این تردمیل قرار داده شده است، برای قطع کردن دستگاه در زمان اضطراری به کمک کاربر می آید. ضربه گیر لاستیکی و ضربه گیر مکانیکی این تردمیل از ایجاد فشار زیاد بر زانوها و ستون فقرات جلوگیری می کند و باعث می شود آسیبی در حین انجام دادن ورزش به بدن کاربر وارد نشود.

جک هیدرولیکی که برای این دستگاه طراحی شده است، سبب می شود تا بتوانید در صورتی که از دستگاه استفاده نکردید به راحتی دستگاه را تا کرده و از دیگر فضای خانه خود استفاده کنید. ابعاد تسمه یا همان فضای دویدن کاربر در این تردمیل 126*46 سانتی متر است. شیبی که شما می توانید ورزش کردن در حالت های متفاوت مثل تپه نوردی و کوه نوردی را در آن امتحان کنید تا 15 حالت مختلف است و توسط کلیدهای سریعی که بر روی دسته های تردمیل قرار دارد.

نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است که می توانید میزان آن را با فشار دکمه ای که روی دسته ها قرار دارد کم و زیاد نمایید. نمایشگر این تردمیل LED است.

این تردمیل دارای 9 برنامه اتوماتیک و 1 برنامه دستی است. بر روی این دستگاه 4 چرخ تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند.